handboll hela dagen.

har inte skrivit här så mkt men.

idag har jag kollat på handboll hela dagen med min kusin :)


 
har vart mycket trevligt att umgås lite med henne också!
gick inte så bra för pojkarna, dom förlorade första & andra , men mitt dalarna spelade ganska så bra & deras match slutade oavgjord.
sen drog vi hem till farmor på adventskaffe & massa prat, vi bestämde att gå ut & käka julbord, kanske på torsdag redan.
måste ju erkänna att jag är lite, lite rädd när jag åker med min kära kusin, hon kör ju som en jävla idiot om man får säga så..
- men jag lever!

var toppen på haffas i fredags efter jobbet iaf, massa tyskar där som tog kort på mig & storm, inte lite diskret heller, HAHA!

Sune & Doris var ju helt lyckat också, allt var toppen tills det gick över styr för carra, fick åka med när dom körde hem stackarn, <3
hade det bra där iaf, massa kul folk! :)

har kommit på att jag verkligen skulle vilja få kontakt med min tremänning emil också, skulle vara jätteroligt, har inte träffat honom på några år, ca 8 kanske ? trist som bara den.
men kommer ihåg när vi sprang & fångade grodor i burkar ! haha.

funderar starkt på att gå & lägga mig nu , blir nog så .
god natt alla , sov gott .



over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0