jobb jobb..



idag har jag jobbat :)
11.30-18-00 .
men jobbade ju med bästaste emma så ;)
hade hur roligt som helst.
dennis jobbade också, han är ju bara för gullig.
jag & emma hittade han i frysrummet sjungandes på nån julsång,
han gör verkligen jobbet roligt.
han är alltid så glad & positiv =)
folk har det ju vart så det räckte & blev över .
vart mkt spring i lobbyn för min del,
jag, carro & jonna satt & kollade på den gravida mannen när vi hade rast.
har nyss vart ute & gått. skönt.
träffade susanna :) sen jacob & anel också.
anel ser man ju aldrig nu för tiden, när han bor i örebro.

klippte mig igår också, vart ganska nöjd den här gången, lite kort men det växer.
sen fikade jag med storm & sen drog vi till haffas :D
skoj som satan, massa band som spelade :)


känner att jag börjar bli trött nu,
är nog dags för sängen,
imorgon blir det carra :) <3



over and out .


Kommentarer
Postat av: emmma

ja, vi är BÄST!

2009-02-09 @ 11:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0