ledig igen.

idag var man ju ledig igen då från skolan eftersom ingrid är sjukskriven..
åkte till borlänge med lona, jessica, storm & emelie, mkt trevligt var det.
bytte min tröja till en storlek större & i blå ist :) sen köpte jag en julklapp, till min käre far.
jag & emelie träffade oscar också , var ett tag sen man såg den mannen.
blev lite lunch på mc donalds, sen drog vi hem.
& stackars gubben på bussen, han hade inte pengar så att han kunde åka till ludvika så han fick gå av mitt i skogen ;o
när vi kom till stan kikade vi på vero moda & lite andra affärer som vi faktiskt har i ludvika, sen fikade vi & sen drog jag hem till mormor & morfar, skulle sy in kjolen men de behövdes tydligen inte.
efter det drog jag till haffas & träffade jessica & stormen där, kollade när dom spela. hahah
sen blev det hem & käka & sen tillbaka till haffas , mkt trevligt. vann över både jessica & carra i biljard ;D
nu sitter jag & väntar på att prison break ska börja, bara älskar det.





Kommentarer
Postat av: lona

stackars gubbe :(

2008-12-02 @ 10:24:12
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0