lördag 13/12, Lucia.

Haft en slapp dag , inte gjort något alls :)
vaknade vid 12 typ , mormor & morfar va här då .
satte mig & kollade på tv & tog det lugnt.
sen hjälpte jag syster som skulle va troll på ett kalas hon skulle på, haha.
riktigt snygg vart hon ;D
sen lagade jag lite mat , vart massa gott, bakpotatis med skagenröra :) muums.
sen har jag bara kollat på tv med mamma & pappa & myst till det .
sitter här nu & håller på att somna, så ska snart gå upp & lägga mig , ska jobba imorgon så :)
måste vara pigg till det.
hade riktigt kul igår iaf , riktigt trevligt :)

& det är ju som sagt Lucia idag , bild på mig från 2an. haha




nu blir det sängen för mig ,
god natt .


over and out .

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

haha lusiatåg ^_^

2008-12-17 @ 23:31:10
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0