ledig från skolan :)

Dagen har vart skön , ledig från skolan eftersom jag skulle till tandläkaren i Falun med tandställningen.
Så jag vaknade ungefär halv 10 av att mamma kom hem & vrålade att mormor & morfar satt i bilen & väntade.
Då var det bara att slänga på sig kläder & springa ut i bilen & åka till Falun.
Framme i Falun fick jag sitta i väntrummet & vänta hur länge som helst. Sen var det min tur & det gick bra bra :D
sen åkte vi till kupolen & käkade & sen kikade lite i några affärer. Köpte ett par nya skor & nå hudvårdsprodukter av nån turk.
tappade bort mormor också ett tag , men hon kom tillbaka sen , haha :)
sen åkte jag hem , & till skolan & hämtade böcker så jag kunde plugga :) duktig som jag är..
senare på kvällen kom Pelle & Sara ner med Alvin & det var mys , sen ägde jag ut min kära kusin i Wii :D hahaha.
sen traskade jag en långpromenad med Baltazar , massa mys på det.

sen ringde mys & vi pratade , sen gick jag & la mig .

s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0