trött.

torsdag idag , det innebär skön skoldag.
först hade vi svenskaprov & det gick faktiskt ganska bra.
sen var det bara att ta det lugnt & sen äta frukost :)
sen hade vi klassråd & det var ganska kul det med, vi fick lyssna på nå rättegång eller något.
sen var det lunch & sen tog vi bussen till idrotten, som var kul som vanligt :) jag, storm, lona & olsson vann på fia med knuff :D UTAN ATT FUSKA!
sen åkte vi in till stan & jag väntade på carra sen drog vi hem till Hk & Emma & deras söta katter :)
sen stack jag & carra till donken för hon skulle äta innan jag drog hem.
sen har jag inte gjort så mkt , sovit lite, käkat & typ inget mer..

IMORGON ÄR DET FREDAG & VÄSTERÅS :D

Kommentarer
Postat av: Mischa

Svar: Visst, maila gärna hur du vill ha designen och bilder. Det är lättare för mig då att komma ihåg precis hur Du ville ha det, och då har jag även bilderna som du vill använda. Maila också över lösen och and. Har just nu 2 andra designer på kö, men skulle kanske kunna hinna med din till nästa helg? =D

2008-11-21 @ 18:54:06
URL: http://www.miischas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0