Första dagen på praktiken.

idag var det första dagen på min praktik i sörvik.
det var jobbigt att gå upp så tidigt för att hinna med bussen, men vad ska man göra..
när jag kom dit så var det frukost & alla åt, jag & johan fick sätta oss ner & prata med våra handledare. trevligt.
sen fick jag kolla vad alla ungar gjorde , så söta dom va alltså! fick frågan om jag verkligen va så gammal så att jag behövde något som höll fast mina tänder, smarta ungar, det kallas tandställning ;D
sen var det bara massa lek med som söta, men knasiga ungarna, sen lunch & rast för min del, skönt!
efter rasten va jag ute med ungarna & satt & tog det lugnt i solen, sen mellanmål & sen fick jag sluta :)

när jag kom hem tröck jag i mig några huvudvärkstabletter & somnade i soffan , sov nån timme & sen drog vi & handlade, massa glasssss, :D mummmsss ,.
nu håller jag på att bränna en skiva , men vad gör man inte för skjuts lite då & då..
hahaha.

nu ska jag kila , vi ses .

<3

jag saknar mina kusiner , <3

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Lycka till på praktiken :)

2008-10-07 @ 20:25:06
URL: http://dagboken.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0