glada miner .

Kan ju börja säga att helgen har vart hur bra som helst!

fredag; va hem till domme & kikade på tv i stort sett , snackade massa skoj & med massa skratt! Hade hur trevligt som helst, gubben som körde taxin hem va snäll han me , stängde av taxametern eller va de heter efter halva vägen! -toppen!

lördag; snurrade runt i staden med angelica, fredrik, storm, täggan & robin :D trevlans,
va upp till galgbacken med robin, storm & angelica när fredrik & täggan va på grisfest. haha .

söndag; vaknade halvdöd & gick upp för att jobba , krokis kom en sväng & hälsade på :) sötnosen då , sen vart de ett helt helvete på donken då , jobbade arslet av mig alltså, så grymt mkt folk  -.-
senare på  kvällen  blev det trevligt med hångelsafatri , massa mys :) haha,

månadagen bestog av praktik & hångelsafari på kvällen :) trevligt de .
& idag har jag inte gjort mkt allt , praktik & sen träffade jag Sofia & fikade med henne :D längesen nu!
sen va jag med carra älsklingen , <3

Nu ska jag gå & lägga mig , god natt , !


Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson Olsson

Har ni inga planerade turer till Falkenberg innan juletid? :)

2008-10-15 @ 21:27:12
URL: http://dagboken.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0