Hej hopp !

Min dag har vart super :) började med att jag typ försov mig & vaknade halv 8 & den nedras bussen till skolan går kl 8 från station ;o Hann iaf med den, bra det!
Först i skolan hade vi svenska med Åsa & jag & Olsson har iaf fjäskat in oss ganska bra, lätt MVG för oss ;D
Sen skulle vi ordna en picknick för våra klassföreståndare , Anna & Ingrid , blev skitmysigt :) massa tända ljus, en filt & massa bakade godsaker & saft :)
Efter lunchen hade vi idrott & det är ju bara för jävla kul alltså! Har aldrig haft så kul idrott , men klassen gör allt! :D
Efter skolan gick jag & Emelie och fikade, massa mys, sen kikade vi runt, sen hängde jag med Jessica, Storm, Carra & Ida på en fika , trevligt det med.
Nu sitter jag med Carra hemma vid mig & kollar massa tatueringar , vill haaa . . Håller på att hungra ihjäl också , hoppas vi ska äta strax ;D sen kanske vi drar ut & kikar runt , skulle va kul , längesen vi hittade på något riktigt roligt!
Nu ska jag va social & titta vidare, kanske skriver senare.

Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0