helgen är över.

helgen har ju vart bara bäst!

i fredags hade jag superkul med caroline & robin , drog runt överallt & kikade.
skrattat som en galning & bara njööt.
lördagen var också helt toppen!
jag & caroline va hem till johan & hade kul kul, hans kattunge va ju bara för söt!
träffade massa trevligt folk där t.ex. emma & hennes man, fredholm, sara & hennes vän & massa annat trevligt folk!
fast det blev ju bara bättre & bättre,
robin & hans två vänner kom in till stan & va med mig & caroline & det var hur trevligt som helst ;D
man blir ju bara så glad :D
jag & den ena filuren skulle iaf skjuta på bilen & vi va ju bäst på det!
imorse när jag vaknade var jag hur trött som helst, caroline skulle till sin farmor & farfar & käka så jag blev själv hemma.
tog det bara lugnt, sen kom mamma & pappa hem & vi plockade ihop massa pant & skit & sen drog vi till sporthallen & kollade på handboll :D - trist att dom förlorade, men dom kan ju inte alltid va bäst ;D

.



JAG VILL TILL FALKENBERG NU!!

<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0