höstlov!

Gud vad skönt det är att äntligen ha höstlov!
Blir att bara ta det lugnt den här veckan, men lite är planerat!

Måndag: träffa angelica & kanske chaky :) sen prison break på kvällen! :D
Tisdag: ut till dagiset i sörvik för att få mitt omdöme & svar på dom sista frågorna. sen blir det att fira Ninni med angelica & emma kanske :)
Onsdag: Västerås & massa shopping med Caroline :)
Torsdag: inte en aning, fika kanske ? :)
Fredag: Ut med mina vänner & ha roligt.
Lördag & söndag: hard work, work!

Helgen som va har vart döbra, förutom vissa saker då, men det är upp till dig, jag orkar fan inte lägga ner tid på det längre, du som väljer hur fan du vill ha det!
Blev iaf kär i Jontes katt alltså, guud vad söt den va! Massa kul hemma hos den människan! :)

Just nu sitter jag & kollar på mtv, & så kom Darin upp, hahahaha!
trodde inte att hans kassa videor visades på mtv. ;o men där ser man.
håller på att göra mat också, sen blir det nog att se klart sex and the city filmen :) - skitbra är det ju!

Nu ska jag pysa, kanske skriver mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0