tisdag.

dagen har vart helt great!
bara älskar ungarna alltså , har nog aldrig vart med nå mer underbara ungar alltså. så klockrena kommentarer & allt.
ganska slappa dagar också , gör typ inget, skönt :)
efter praktiken idag vart det fika med carra , massa mys , sen hem & käka , duscha & sen drog jag ut med angelica, massa skoj!
nu funderar jag starkt på att gå & lägga mig nu , så grymt trött.
imorgon blir det en till kul dag förhoppningsvis & sen får vi se vad vi hittar på , får hoppas på det bästa!
har massa planer för veckan , men kommer inte hinna med allt känns det som -.-
& så vill jag ner till falkenberg nuu!!
jag vill , jag vill , jag vill , jag vill . . .
& värme skulle inte skada heller!  hatar vädret nu alltså!

-  tjenixen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0