Toppendag!

igår var det en helt underbar kväll!
Den började med tacos hos isa med dom allra finaste flickorna :) massa mysigt , hade hur kul som helst med massa dans & skratt,
sen skulle vi dra ner på stan & kika i regnet men jag & jessica behövde iaf inte gå i regnet ner för vi åkte lastbil med Marcus :D toppen!
Nere på stan mötte vi massa kul folk & letade efter jessicas vante , men hittade den inte :/
vi kikade lite , träffade peter som va skitsur ;o fick skjuts till marnäs av han, träffade ninni & ida där hemma hos jonas.
drog upp på stan med ninni sen & träffade angelica också :)
gick till donken & jessica kom sen :) sen kikade vi runt & jag & jessica åkte mer lastbil sen & vi körde hem jessica,
sen glassade jag & marcus runt i stan, plockade upp storm, & sen ninni & angelica också :)
känner att jag verkligen kan skriva hur mkt som helst. hade ju en skitbra kväll :D

idag vaknade jag vid halv 2 & drog upp på stan till marcus.
duschade & sådär, & nu sitter jag här & sms:ar för fullt ;) kanske blir nå bra mot kvällen :)
det värsta igår var att jag missade Camp Rock ;O haha . kommer fler ggr :)

Nu ska jag kila till Carra , sen kanske det blir något kul :) hoppaaaasss ,

s

ha det bra , för det ska jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0