torsdag.

sitter i sörvik nu , dagen har vart bra!
vart på förskolan hela dagen, men det resulterade med huvudvärk.
barnen är helt galna, klippte varandra i fingrarna idag ;o galet.
sista dagen för den här veckan imorgon , skönt det!
vart med carra efter praktiken , vi tog en snabb fika, sen bussen hem till mig, lata som vi är ;D
hemma hos mig var vi tekniska & flyttade in min dator på mitt rum igen, kopplade in alla sladdar & allt helt själva!
så stolt jag är för det & den som säger att jag inte är teknisk kan ju dra !
sen drog vi med mamma & pappa till dollar store ett tag & "shoppade" lite , 2 skärp, plåster, schampoo & tuggummi :D haha..
sen käkade jag & vi drog hem till carra & sen ut & kikade på "staden". haha

sitter hos mormor & morfar nu , massa mys.
ska väl in i duschen & sen sussa tror jag , måste va pigg imorgon :D

ska kila , vi ses!

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson Olsson

Får vi se dalmasarna något mer i Falkenberg i år då? :)



Hälsa alla!



/Henrik

2008-10-18 @ 18:40:19
URL: http://dagboken.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0