torsdag.

dagen har vart ganska så bra , massa huvudvärk efter praktiken men "/
idag har vi iaf gjort handavtryck med målarfärg :D grymt kul ju , tror jag tyckte att det var roligast av alla .
praktiken


aktiviteten jag ska hålla i själv nästa vecka blir att måla självporträtt :) får se hur det går. haha
hatar när bussen är så jävla sen också , missar typ bussen hem eftersom bussen från sörvik va 15 min sen idag ;o
men fick gå av vid statoil & ta den därifrån, så jag hann med den!
nu sitter jag & gör ingenting , väntar på mat ungefär .
ikväll ska jag sova hos mormor & morfar , :D längtar fan ,
för jag älskar min mormor & morfar ,  <3

nu ska jag kolla på the hills , vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0