börja ett nyttigare liv kanske?

Ja vad kan man skriva nu då?..
har hänt en del sen jag skrev sist, var ju ett tag sen.
skolan har börjat igen & det känns toppenbra! faktiskt kul att det har börjat igen,
får träffa alla kompisar & så.
Hade matteprov innan lovet & det gick galant då, enligt mig.
har längtat efter att få se resultatet nu & idag fick jag äntligen se det.
VG- , 26,5p av 42. Ganska bra när man inte hade jobbat något alls på det kapitlet innan,
bara sisådär 4 tal ;o haha. jag är ju faktiskt duktig :) en naturbegåvning i matte kanske?
igår tränade jag nere på gymmet, var ca 1 & ½ månad sen, roligt var det!
jag & nicko drog och spelade biljard en timme & sen gymmade vi typ från kl 20.00-21-30,
det är ju faktiskt skönt att träna, jag känner mig lätt & piggare efter! : & idag har jag & stormen
precis varit nere på biskopsnäset & sprungit :) fy fan vad bra vi är!
helgen var KANON! tillbringade fredagen med dom bästa!
lördagen vart lugn & jobbade söndag, 11.45-16.30.
nu ska jag käka mat & sen får vi se vad man orkar med.
ska försöka bli bättre på att skriva här :) får väl se hur det går!


mina flickor är dom bästa!     
(bild från fredagen)

Kommentarer
Postat av: Gina

Haha det där hör man ofta, "börja bli nyttigare". Man lyckas nästan aldrig, satt senast idag och hörde det fårn vänninorna. De har nämligen ätit ute alla mål sedan igår. Både frasses, donken och MAX . Haha.

2009-04-22 @ 00:17:39
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: Gina

Haha så sant!

2009-04-22 @ 12:40:03
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0