PÅSKLOV!

Äntligen påsklov,
har precis ätit frukost, -UTE! :')
så fint väder så jag bara njuter.



veckan har varit bra, utvecklingssamtalet i tisdags gick kanoners.

80-tals festen i onsdags var bäst! hade så otroligt roligt med dom bästa vännerna som finns,
förfest hemma vid Caroline, träffade gamla kompisar som jag knappt sett sen vi gick ut 9:an. :')
dansade & hade roligt hela natten, men träningsvärken som bara blir värre skrämmer mig ;s
tog massa roliga bilder hos Bosse & Robin, tror jag kommer skämmas sen när jag ser dom.
men vafan, det är bara 80-tals fest en gång om året, då får man dra på & vara lite extra.

bion igår var askalasbra! - fast and furious, och han är ju bara såå snygg!
är nog faktiskt en av dom bästa filmerna jag har sett, tiden bara flög förbi.
sen körde vi sofia till nyhammar, drog till biljarden & sen donken en vända också.
sen blev det hem för min del, stretchade för att träningsvärken skulle försvinna,
men imorse när jag vaknade kunde jag knappt stå på benen ;s
det har bara blivit värre!



ikväll blir det nog bara till att ta det lugnt, tror jag.
känns som att det är på tiden.
GLAD PÅSK ALLIHOPA!
hoppas alla får ett kanonlov!


Kommentarer
Postat av: josefina

Tittar bara in för att säga hej =) och Glad Påsk !!!

2009-04-10 @ 12:43:35
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: amanda

Fin blogg:D

2009-04-14 @ 22:32:03
URL: http://amandamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0