God jul!

Då var julen här igen, julen som så många har väntat på.
Dagen har bestått av trevlig tid med Carra, jobb 15.00-22.00 & bingolotto med familjen & kusin, klippt luggen på henne också ;o
Vart väl rätt bra iaf, haha!
Har vart stressigt att jobba, trodde inte många åt McD dagen innan julafton, men tydligen!

Imorgon ska jag sova länge innan jag ska äta julfrukost med familjen, duscha och göra mig iordning för att sedan gå upp till farbror, kicki & kusin och fira jul där och äta massa gott.
Vet inte alls vad jag kommer få i julklapp, förutom en klänning av systeryster! :)
får se vad det finns i paketen, om det nu finns några, haha.

Ska sova nu, god jul allesammans! Hoppas ni får en riktigt bra jul!




Kommentarer
Postat av: CAMIE

Vilken snygg och häftig bild! :D

2009-12-26 @ 22:45:11
URL: http://camillahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0