Var ett tag sen..

Nu var det ett bra tag sen jag skrev något här på min blogg, ska försöka bli bättre på det!
Skrev senast i maj när jag, mamma & elisabet hade vart i italien, känns som det var år sen, men men..

Det har hänt en hel del sen jag skrev sist iaf, både positiva & negativa saker.
vet inte riktigt vad jag ska skriva..
 
Har jobbat som ett djur nu på senaste!
mycket drygare att jobba nu på vintern än på sommaren, helt klart!
alla som ska till sälen, till släkt & vänner åker bil & det känns som att hela sverige passerar lilla ludvika då &
självklart ska ju alla äta på samma ställe också, McD!
usch & fy.. ät på pizzeria istället :)

Har hunnit fylla år också, fick min älskade lilla MiniPc då, finns inget bättre!
Helgen jag fyllde år tillbringade jag nere i karlstad med mina älskade handbollstjejer på cup,
& vi är ju otroligt bra, (coachens förtjänst kanske), så vi vann b-finalen iallafall, vi är bäst flickor!

Hunnit få ett VG i fotografisk bikld A, kommer sakna torbjörn som bara den & allt fika, haha.
sandra
Sandra står för bilden, kärlek till dig gumman <3

På julavslutningen dansade vi dramatjejer för Anna, vår lärare, som ska gifta sig nu den 27/12!
så glad hon vart, fina champangeglas med texten "Anna & Fredrik 27/12", hon fick fram några tårar & det var hon inte ensam om!..

Nu ska jag sova iaf, alla som har läst kan ju kanske vara gulliga & skriva en rad om vad Ni tycker?

Kärlek till er


Kommentarer
Postat av: sara

syster yster , ;)

GODJUL NU ..

-jag tycker din blogg är fin iallafall.

kram s

2009-12-23 @ 23:09:29
URL: http://saraboliinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0