ledig dag

idag har jag varit ledig eftersom det är brytdag, typ studiedag.
sandra sov hos mig & vi hade massa kul både idag & igår.
helgen har vart toppen, helt bäst!

i fredags firade vi isa hemma vid simone & niklas.
hade kalasroligt & jag tror att isa vart glad att vi kom & firade henne.
massa skratt & bara glada miner, det var jag, sandra, isa, simone, karin,
malin, niklas, mattias & christer som var där! kom niklas bror & det svarta fåret också.
störde mig på han som bara den, fattar inte att han va så trög. ;s
jag & sandra hade gjort en dans till isa på teckenspråk också :) bäst!
hade iaf hur roligt som helst, tack simone för att vi fick komma :D
isa & sandra malin jag & sandra

i lördags var jag & sandra ett tag & muppade på donken bra länge, sen åkte vi med
martin & sen ner till marnäs. där träffade vi roligt folk & skrattade satan då med.
kunde inte vara ute så länge eftersom pappa tyckte att jag skulle komma hem i tid
eftersom jag kom hem vid ca 04.30 i fredags. haha.
hade kul iaf den stunden som var, massa skratt åt gamla skolkataloger &
annat.
linnea & johanna sandra o jag sandra

igår sov sandra hos mig & vi var typ bara på stan & kikade fram tills ca 23.00 då begav vi oss hemåt.
letade på luftmadrassen & hade roligt & låg & pratade. till slut somnade vi & när vi vaknade idag
så åt vi frukost & sen fixade vi oss lite & sen gick vi upp på stan & åt mat :D
träffade på simone där & pratade lite med henne. sen åkte vi buss nere i marnäs sen åkte sandra hem
& jag med. nu sitter jag här & blir typ bombad med sms, av personen som svek oss & åkte på kryssning idag.
F U S K I G T !

ska strax iväg & kolla på mitt gamla lag som spelar handboll klockan 8 :)

har skrivit lite nu iaf , så kommentera (a)



o v e r  a n d  o u t  .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0