lillördag kallas det?

ja igår var det onsdag, lillördag med andra ord.
det vart kanske liite mkt men hade kalaskul!
massa mys var det också, hur roligt som helst.
imorse åkte jag till chaky & vi fick lov att gå till
marnäs & väcka henke som var tre timmar sen
till jobbet. haha, tog ett tag innan dom öppnade
dörren men de kan jag förstå varför, haha ;)
vart med chaky idag & till tandläkaren i falun,
så jag missade friluftsdagen.. hade velat vara med,
- F a k t i s k t !
har vart med angelica & fredrik innan jag åkte
hem till chaky & henke , sen åkte jag till tanka
och grabben fick låna 100 :- , snäll som jag är.
sen körde han hem mig & vi ses imorgon igen, ;d
myyys ,

Kommentarer
Postat av: Isa

SKRIV MER :D

2009-03-21 @ 10:05:13
URL: http://whateveryouprefer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0