fredagskväll hemma.

ja nu sitter jag alltså hemma & bara myser med mamma & pappa.
vi har nyss kollat på let´s dance, ganska kul att kolla på faktiskt.
idag skulle i-valet ha börjat, så jag var uppe på högberget kl 8 imorse,
men kl 9 fick man reda på att det hade blivit en miss med lärarna,
så det var inställt! toppen, var bara att gå ner på staden & på vägen
blev jag en adidaströja rikare :D
blev fika med linnea & vänta på elin :) vi var på kyrk & hälsade på
också, mats var ju inte sådär värst glad för det, men men. haha
förstår inte vad vissa människor tänker med heller,
vänskap för mig är att man verkligen ställer upp för varandra & hör
av sig som man säger att man ska göra, är jag ensam om att tycka det?
tyckte att det skulle bli kul att kunna prata med dig igen & verkligen
kunna lita på dig, men tycker du verkligen det? eller får du inte prata
med mig?
blir bara så förvirrad, saker du säger till mig försvinner sen med vinden
och du verkar inte bry dig? :/

i sommar tänker jag iaf vara i falkenberg så mycket som jag bara kan,
bara ta det lugnt & inte tänka på allt som händer i den här staden.

ska kila & titta på without a trace nu ,
& måste bara säga att jag har världens bästa vän,
bästa vän
tack vännen, för att du finns där för mig, alltid ! <3

Kommentarer
Postat av: jennie



vill du tjäna pengar på din blogg? Gå in på min så får du veta hur:)

2009-01-16 @ 19:02:22
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0