skola imorgon,

imorgon börjar skolan igen,
efter ett helt underbart lov .
så nu blir det till att börja vänta på att nästa lov ska komma!
& då har jag bestämmt att vi ska till falkenberg!
det här lovet har iallafall varit helt toppen med massa vänner & skoj,
familj & massa skratt & tårar, (glädjetårar).
fast förra årets jullov var ju mycket skönare, - i thailand :D

idag har jag upplevt hur det är att spela wii med min kära kusin,
som är så otroligt tävlingsinriktad,..
han gav sig inte förrän han låg etta i slalom, både på beginner & advanced.
kanske kan bero på att han vill visa sina "talanger" eftersom han har varit slalomlärare..
efter mycket åkande så var han ju där, etta på listan! haha, äntligen!

nu tror jag att jag ska ta & kila upp,
borsta tänderna, ringa stormen & sen lägga mig.
alla får ha det gott & trevligt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0