it´s up to you..

helgen har varit helt underbar!
tillbringat den med zid :)
men först  och främst så har det ju vart valborg!
började den med att åka till tandläkaren 07.15 ;s
drygt som sagt, men vaf*n.
stannade i kupolen på hemvägen och träffade på Lona & Jennifer där.
gick runt med dom och kikade och käkade. :)
runt kl 2 kom Jessica, storm, carra och angelica också och jennifer och lona åkte hem..
var i kupolen till halv 4, då åkte vi hem.
vi hann träffa på alexander ett tag och vi köpte glass, kulglass, årets första :)
sen drog vi in på tattoo hemma och kikade sen drog jag hem & vaxade benen, (för dom som ville veta)!
kikade efter något att ha på mig under kvällen och det fick bli nå klänning bara :)
cyklade vidare till jessica för grillning vid 6 och började småfesta när jag kom fram :')
massa trevligt med jessica, storm, carra, angelica, zandra & erika.
spelade ölspel, kubb & hade allmänt roligt!
sen drog vi ner till gästhamnen, och där var det folk, massor med folk!
träffade massa gamla kompisar man inte sett på ett bra tag, + elever från kyrk som saknar mig där ;o haha
hade verkligen en kalasbra kväll med dom bästa!
blev lite kallt med stjärtvärmen i marcus bil gjorde susen!

vaknade på fredagen och mådde inte allt för bra..
orkade inte göra mycket alls men hjälpte till att göra rent på altanen :)
sen ringde zid och han fick inte komma till mig så det blev så att jag åkte ner till Kristinehanm till honom,
han mötte mig vid station & vi gick hur långt som helst & träffade hans kompis en snabbis.
sen fortsatte vi gå hem mot hans mamma i skogen, haha.
stannade till vid en camping & låg på stranden ett tag :*
sen gick vi resten av vägen hem till hans mamma, så himla fint dom bodde.
gick upp & la oss och kollade på film, massor med film, 4-5 st tror jag ;s
det var iaf hur mysigt som helst!
ville inte åka hem på lördagen..
men var ju tvungen :/

nu vet jag inte om jag har så mycket mer att skriva,
men hoppas att alla är glada nu när jag har skrivit? haha

ha det kalasbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0